Meglévő ToMac ügyfélként igénybe veheti terméktámogatás szolgáltatásunkat is, akár telefonon, asztalmegosztással, vagy igény esetén akár kiszállással is (külön díjazás ellenében).

Ehhez előzetes egyeztetés szükséges a

+36 30 467 10 54

telefonszámon, vagy a

support@tomac.hu

E-Mail címen. Telefonhívásokat hétköznap 8 és 20 óra között, hétvégén 10 és 18 óra között tudunk fogadni.
A teleptíésre vállalt garancia időtartama az átvételtől számított 2 év. 

A munkadíjban foglalt terméktámogatás az alábbiakra vonatkozik:

-Hardveres problémák ToMac konfiguráció esetén
-OS X-szel kapcsolatos problémák (pl. nem bootol be, egyéb furcsa jelenségek)
-Kisebb rendszerfrissítések telepítése (OS X 10.12.4-ről OS X 10.12.5)
-Általunk telepített Windows-zal kapcsolatos problémák (pl. nem bootol be, stb.)
-Konzultáció meglévő konfiguráció bővítéséről

Az alábbiakra NEM vonatkozik:
-Tört, kalóz szoftverek beszerzése, feltörése
-Egyéb, nem Apple által fejlesztett szoftverek hibái
-Nem hackintosh-hoz köthető hibajelenségek
-Rejtett partíción lévő rendszerfájlok, bootloader, stb. módosítása miatt bekövetkező hibajelenségek
-OS X partíció véletlenszerű törlése, operációs rendszer, adatok elvesztése
-Következő OS X nagyverzió telepítése, frissítése (Sierra -> High Sierra frissítés)*
-Kezdő felhasználói “hogyan kell Mac-en…” jellegű kérdések, ezekre a válasz megtalálható az interneten, vagy a súgóban

Az asztalmegosztáshoz a TeamViewer QuickSupport modulra van szükség, melyet letölthet az ikonra kattintva:

com.teamviewer.quicksupport.market

A letöltött .dmg képfájlból futtassa a TeamViewer QuickSupport modult. A kapcsolódáshoz az ID-re és a jelszóra lesz szükség, melyet a megnyitás után látni fog.

mac_quicksupport

*A következő  OS X nagyverzióra való frissítés saját kezűleg nem lehetséges, mivel ilyenkor a bootloader frissítésére, új driverekre is szükség van.  Az erre irányuló próbálkozás a rendszer működésképtelenségét eredményezheti, és a garancia elvesztésével jár. (Természetesen a kisebb verziófrissítések (pl. 10.12.4-ről 10.12.5-re), biztonsági frissítések telepíthetőek is a felhasználó által, és a garancia ezekre ugyanúgy vonatkozik). A komplett rendszerfrissítés megoldható akár adatvesztés nélkül is, a lehetőségekről, árakról a “kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségeken tudunk felvilágosítást adni.